Att byta bloggportal

 
Vet ni vad jag har gjort? Jag har funderat fram och tillbaka nu om jag ska fortsätta blogga på blogg.se eller om jag ska byta till nouw när det faktiskt är så att den blivit lite mer populär, samt som Emilia säger, att designen på telefonen är betydligt finare i nouw. Sedan har det varit lite strul med lösenord på denna blogg har jag hört från flera olika människor, vilket gör det lite tråkigt.
 
Det som talat för blogg.se är att jag kan göra en helt egen design vilket jag verkligen tycker om, men jag tror jag övervägt detta och numera kommer jag blogga på http://nouw.com/erikssonemeliee. 
 
Skulle verkligen uppskatta ifall ni fina människor som redan hittat hit vill fortsätta följa mig även där och gärna kommentera vad ni tycker, gör jag rätt eller fel val? Otroligt tacksam för svar. Ha det bra finisar så hörs vi förhoppningsvis på nästa blogg!
 
Kram 

Kommentarer

då ska jag kika in på nya bloggen :D

2017-12-14 @ 18:08:23

Jag bytte från blogg till nouw och jag är hur nöjd som helst. Många säger att nouw krånglar mycket men jag har inte märkt något alls. Jag tycker verkligen att du ska byta om du funderar på det, jag är hur som helst hur nöjd som helst :)

2017-12-19 @ 19:50:29

Innan du kommenterar:
Elaka kommentarer tas bort och ditt ip-nummer blockeras direkt
Bilderna är tagna av mig med min Nikon D5000 om inget annat skrivs


←Ditt namn
←Din epostadress (Publiceras inte)
←Din blogg


Kom ihåg mig
Trackback