Ny blogg!

Nejmen hej hörni! Om det nu ens är någon som hittat hit. Jag har länge funderat till och från och idag bestämde jag mig, jag ska försöka börja blogga igen! 
Jag har under mina yngre dagar (haha gammal?) bloggat i himla många år men min förra blogg har jag inte rört sedan jag var 16 år, alltså 2013/14. 
 
Vem är jag då? 
Emelie Eriksson, 19 år och lever mitt liv uppe i kalla Norrbotten. Gick ut samhälls-gymnasiet i juni i år och jobbar sedan dess på SJ vilket innebär varierade dagar, turer och arbetstider. 
 
Anledningen till att jag väljer att försöka mig på detta igen är främst mitt fotointresse då bilder jag fotar hamnar i ett album på skrivbordet och bara är där vilket nästan känns som slöseri. Sedan har jag, som tidigare nämnt tagit studenten i år vilket innebär att mina dagar inte alls är lika enformiga som förut. 
 
Jag hade som sagt en blogg som jag bloggade på i närmare 5 år, byyemelie som numera är låst. Anledningen till att jag slutade då var i princip min lathet och bristande fantasi om vad jag skulle skriva om. Däremot har jag verkligen saknat detta, att bara kunna skriva av sig någonstans, att samla minnen och att designa. 
Det här med bloggdesign höll jag på med under åren jag bloggade, så när jag satt och försökte göra denna design kände jag verkligen hur mycket jag tappat av vad jag kunde då. Men är det någon som har intresset av att jag gör någon form av "designtips" som var en kategori jag hade förut, så är det bara hojta till så ska jag försöka komma igång med det ännu mer, både för eran och för min skull.
 
Nu ska jag verkligen försöka hålla igång detta, också hoppas jag ni ger mig tips på vad ni vill läsa om. Har ni några frågor och funderingar är det bara skriva en kommentar så svarar jag. Har du en egen blogg får du mer än gärna länka den så jag kan komma in ännu mer i blogglivet igen! 
 
Försök håll ut med denna inte så fina design, den är tillfällig tills jag skaffat photoshop på mina nya dator. Ha det bra så länge! :)
 
 

Kommentarer

Hoppas att du finner motivationen att fortsätta blogga :) ett tips är att fota allt i din vardag, behöver inte vara med en bra kamera, mobilen går finfint. På så sätt har du alltid något nytt att lägga upp :) kram!

2017-12-12 @ 21:46:59

Innan du kommenterar:
Elaka kommentarer tas bort och ditt ip-nummer blockeras direkt
Bilderna är tagna av mig med min Nikon D5000 om inget annat skrivs


←Ditt namn
←Din epostadress (Publiceras inte)
←Din blogg


Kom ihåg mig
Trackback